.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گيلان: مديران حق استفاده از تسهيلات زودبازده را ندارند

استاندار گيلان گفت: هيچ مديري، تحت هيچ شرايطي حق استفاده از تسهيلات زودبازده را ندارد چرا كه وظيفه ذاتي مديران به عنوان كارگزار دولت فراهم كردن شرايط لازم براي اشتغال است.

به گزارش ايرنا، "روح‌اله قهرماني‌چابك" عصر روز پنجشنبه در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري استان گيلان، با تاكيد بر برخورد جدي با متخلفين در اجراي طرح‌هاي زودبازده، مديران اين استان را از هرگونه رانت‌خواري در اين زمينه و سفارش‌پذيري منع كرد.

وي گفت:باهرگونه تخلف در روند پرداخت تسهيلات بنگاه‌هاي زودبازده اقتصادي برخورد مي‌كنيم و اگر متقاضي در دريافت اين تسهيلات خلاف ضوابط عمل كرده‌است، بايد طرح موردنظر از وي خلع و تسهيلات داده شده نيز بازپس گرفته شود.

"قهرماني" افزود: با متقاضياني كه تسهيلات خود را به غير از طرح ارايه شده هزينه كرده و يا مطابق طرح اوليه كار انجام نداده است، برخورد خواهيم كرد.

وي گفت: در صورت نياز بايد اداره كل دادگستري و تعزيرات حكومتي گيلان نيز با تشكيل يك شعبه ويژه، رسيدگي به تخلفات بنگاههاي زودبازده اقتصادي را انجام دهند.

استاندار گيلان يادآور شد: هدف از پرداخت اين تسهيلات ايجاد اشتغال است و بايد به درستي و در راستاي هدف‌گذاري انجام شده هزينه شود.

وي باتاكيد بر ضرورت نظارت دستگاههاي اجرايي بر روند صحيح و درست اجراي طرحهاي زودبازده اقتصادي گفت: دستگاههاي اجرايي استان گيلان‌بايد تا دو روز آينده ليست تخلفات را به استانداري اعلام كنند.

وي همچنين بر لزوم پرداخت اين تسهيلات به افراد واجد شرايط و داراي توانايي فني و مالي و همچنين پيگيري در وصول مطالبات تاكيد كرد.

"قهرماني" گفت: براي پرداخت تسهيلات زودبازده‌امسال ‪ ۷۵‬هزار ميليارد ريال اعتبار در سطح كشور درنظر گرفته شده‌است كه سهم گيلان از اين ميزان تسهيلات تا ‪ ۱۰‬روز آينده مشخص خواهد شد.

به‌گزارش ايرنا، مديركل كار و امور اجتماعي گيلان هم دراين جلسه در تشريح عملكرد پرداخت تسهيلات بنگاههاي زودبازده اقتصادي در استان گفت: در حالي كه سهم گيلان از تسهيلات زودبازده اقتصادي، ‪۱۲‬هزار و ‪ ۴۰۰‬ميليارد ريال بود اما ميزان اعتبار طرح‌هاي معرفي شده به يك هزار و ‪ ۵۶۵‬ميليارد ريال رسيد.

"خليل حنيف" افزود: پس از دريافت طرحها، ‪ ۲۸‬هزار و ‪ ۲۳۰‬طرح براي دريافت ‪ ۱۲‬هزار و ‪ ۹۶۲‬ميليارد ريال تسهيلات به بانكهاي عامل استان معرفي شدند.

وي گفت:از ميان طرح‌هاي معرفي شده به بانكها، پرداخت ‪۹‬هزار و‪ ۸۸۰‬ميليارد ريال تسهيلات مصوب شد كه‌از اين ميزان، شش‌هزار و‪ ۸۷۰‬ميليارد ريال آن‌پرداخت شده‌است.

"حنيف" اظهار داشت: با توجه به تقسيم‌بندي پرداخت تسهيلات در قالب سرمايه در گردش، طرح‌هاي نيمه‌تمام و طرح‌هاي مصوب بانك، تاكنون ‪ ۲۱۸‬طرح مشتمل بر ‪ ۹۴‬طرح صنعتي و ‪ ۱۲۳‬طرح كشاورزي با تسهيلات ‪ ۲۷۰‬ميليارد ريال در بانك‌هاي عامل استان با اشتغال‌زايي دوهزار و ‪ ۸۸۱‬نفر بررسي شده‌است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 مرداد 1387
1-اميد واريم كه خود استاندار محترم نيز به اين اصل عمل كنند .
2- خبرها حاكي از بركناري استاندار محترم گيلان است لطفا اطلاعاتي به خوانندگان سايت بدهيد ممنون.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.